2007. december 26., szerda

Othoni karácsony

Mint a java házban, minálunk is megtartottuk a karácsonyestet. A Petinek már 23-án eszébe jutott hogy felkéne díszíteni a Karácsonyfát, mert máshol már mindenhol áll. Én ennek nemigen örültem, merthát a karácsony est van számomra arra hogy a család közösen feldíszítse a fájukat. De mit lehet tenni, a gyerekek a világ urai, úgyhogy már aznap este elkészítettük a fát.
Másnap reggel elmentem vásárolni, hogy legyen mit tenni a Karácsonyfa alá az este. Most mondom meg egyszer és soha többet. Ha csak tehetitek akkor soha, de komolyan soha ne menyetek vásárolni 24-én. Ez kész katasztrófa volt. Alig birtam elhinni hogy milyen sorok voltak a kasszáknál, hál isten akkor is sikerült mindent megvenem és este már a Karácsonyfa alatt is volt.
Este átjött a papa mama páros hozzánk vacsorára, vacsora után pedig megajándékoztuk egymást. Én egy szép nagy utazótáskát kaptam amire mindig is vágytam, egy jagert sapkával meg a Petitől egy szép kis hópelyhet. Éntőlem pedig a Peti kapot egy Legó játékot meg egy lávalámpát, Tomi egy Sony fülhalgatót, apu jagert, anyu meg egy puskint meg kekszeket.
Szép estét töltöttünk együtt, mindenki örült mindennek de legjobban egymásnak és szívből remélem hogy mindenki nagyon jól érezte magát a szerettei körében.

Készül már a fánk...

...jaj de tete :)

"Ja szóga, tényleg az"

"Nincs fa betlehem nékü"

Menyi ajándék

Az asztal is már megterült

Njami, njami, jaj de finom

"Wow, mit kaptam"

"Hehe, végre nyugottan hagatom a zenit"

"Jeszusom, ile sokan vogytok?" :)

"Köszönöm szépen Tomi"

Na aszem hogy motsmá emehetek világot látnyi

Jaj de szép a karácsony

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép karácsonyod volt látom

Névtelen írta...

szia Misi...na es az Ujevi buli kepeket mikor teszed ide? :) puszi

Névtelen írta...

a macseszodnak kiraly elete lehet...annyira ennivalo....en is akarok egy ilyet...:)))zari