2008. január 31., csütörtök

Szilveszter

Nagyon, de tényleg nagyon hosszú idő után nem Völgyifaluban szilvesztereztem. Ennek volt egy nagyon eccerü oka, éspedig az, hogy eljöttek meglátogatni és velünk bulizni a pélmonostori barátaink és úgy beszéltük meg velük hogy a Štampah Misinél leszünk.
A két Dejan, Ariana és Ginny már egy nappal szilveszter előtt jöttek, hogy kicsit aklimatizálógyanak a nagy nap ellőt. Én és Pisznyák mentünk értük a Varazsdi vasútállomásra és persze még egyikünk sem járt arra, hát az történt velünk is mint már sok mással, elbolondoztunk. Hál isten nem annyira hogy nem találtuk volna meg a vasútállomást, csak ép annyira hogy még azt is megemlíthetem nektek :). Miást megtaláltuk az állomást, az első utunk a kocsmába vezetett, mert mért fagyoskodjunk a hidegen, ha nem muszáj. Ezzel azt értük el, hogy kedves vendégeink fagyoskodtak egy picit, mert elfelejtkeztünk az időt nézni. Sebaj, az a fő hogy megtaláltuk egymást.
A fuvar Misiékhez vezetett Hosszufaluba, mert ott volt a szállásuk. Mire mi odaértünk már elég szép kis csapat gyűlt össze, mert még Szlovákiából is jöttek hárman vendégségbe, úgyhogy igazi kis internacionális találka volt ez. Ennek tiszteletére kellemesen be is rúgtunk a nagy Mexikózás közben. Ha nem is lett volna szilveszter, nekem már ez is elég lett volna.
Eljött a várva várt szilveszter este. A Misi mamájának a pincéjében volt a buli és ott volt a fiatalság apraja és nagyja. Az egész diákszínpad, egyes táncosok, dobronakiak,...
Én eleinte csak fuvaros voltam, mert még elfutottunk Palinára a Pisznyák csajáért meg ide oda beszerezni még ami hiányzott és kezdődhetett a buli.
Melegítésképpen Aktivitit jácottunk, ami szerintem nagyon jól sikerült, utána meg persze jöhetett az aktív ivás és eszméletlen bulizás. Olyan gyorsan múlt az idő, hogy egyketőre eljöt az éjfél, amikor lepusziltuk egymást és már rohantunk is ki tűzijátékot nézni és csinálni. Miást lerójtuk a kötelességeinket már csörögtek is a telefonok és röpködtek a jókívánságok. Az megint a sok tánc és jókedv. Még a Misi papájával is ittam jó hazai pálinkát.
Az idei szilveszter olyan gyorsan elmúlt, hogy nem is tudnám megmondani hogy mikor mentünk aludni, csak azt hogy elég sokan ottaludtunk.
Reggel meg felkeltem és mentem a családomhoz. A horvátok még maradtak egypár nap, úgyhogy a fiukat aszthiszem hogy másodikán vittem a vonatra a lányokat meg már nem is tudom. Remélem hogy nagyon tetszett nekik mert nekem igen.

Gyűlik a nép

Gyertek csak gyertek

Ez itt az Activiti show

"Hát ez meg mit rajzul? Én nem értem"

"Sós ezt kü köl talánod"

Mindenki nagyon de nagyon figyel

"Na gyerekek, ez mi?"

"Hehe, jaj te bunku"

Indulhat a buli...

...meg az aktív pijálás

Tánc, tánc, tánc

"Szerinted melik a legszöb?"

"BÚÉKKKKKKKKKKK"

Tüzijáték...

...

...és továb a buli

Egy szép kis csoportkép

Pfü...má menyi pija elment

"Ti meg mit csináltok itt sutyiba?"

"Gyertek bulizni"

Na akko jócakát. Elig vót mára.

"Hogy megyek én haza????"

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D....Nagyon jó buli lehetett:)
szivesen elmentem volna, de olyan messze vagytok:(.....puszi nektek

Névtelen írta...

hát ... szerintem nem csak neked tetszett, hanem mindenkinek ... nagyon, nagyon, nagyoooOoOOoOooON jó buli volt!! a HANGULAT vmi fenomenális volt = KOMOLYAN!! :P
- aki ott volt tudja h miről beszélek

remélem az idei is ilyen lesz!! :)

Névtelen írta...

fufufuuu :) irigykedem ám!!!! tényleg jó buli lehetett, és úgy szeretem hogy mindig képeket is raksz... és úúúúgy szeretem hogy ezeken mindig vannak ismerős arcok is!!! :)

Dóri